PastLifeDesign

PastLifeDesign

onsdag 16 oktober 2013

Bilder ifrån Steampunkkonventet i Alingsås 11-13 oktober


Lördagen den 12 oktober
Bilder tagna av Sara och andra i vårt sällskap.


Vackra Anna sittandes vid krocketbanan.
 Jag i paviljongen. 
Anna! 
Vårt marknadsbord. 
Närbild. 
Hyllan med flaskor fyllda med diverse övernaturligt.
Anna och jag framför vårt marknadsstånd.  
Anna och jag!!
Niels, Anna, Anders och Hanna inne på marknadsplatsen! 
Niels, Anna och Anders på markandsplatsen.
Jag testsnurrade min kjol och den fick godkänt! :)

1 kommentar:

  1. Och VILKA saker ni hade sedan! Jag är så nöjd att jag lyckades få Johanna att köpa båd' halsband och örhängen. Det var en fröjd att glida förbi ert bord, och en fröjd att se era kläder, och samspråka, och, ptja, att vara på ett konvent som det.
    Tack för att ni var där!

    /sir Vincent Ravenscroft aka crossdressande gotlänningen aka bruden som inte alls vart helt nöjd med att komma med på tv

    SvaraRadera