PastLifeDesign

PastLifeDesign

torsdag 13 februari 2014

Leverans av smyckedelar - Dags att skapa mer smycken!

Leverans av smyckesdelar

Saras beställning av smyckesdelar


Nu har jag beställt nya smyckesdelar som kom härom dagen. Jag beställde allt ifrån hängen, kedjor, örhängen till kopparfärgspasta. Tycker det är svårt att få tag i kopparfärgade smyckesdelar så köpte en pasta som man kan applicera för att få rätt färg. Så det ska bli kul att testa den. Här nedanför kan ni se lite av det jag  har köpt in. Gillar att köpa bas smyckesdelar och fixa till dem själv med andra delar, bilder, pärlor med mera.

Brukar inte heller köpa så mycket av varje smyckesdel då jag gillar att det blir lite mer originellt samt mer charm om man inte gör flera stycken identiska. Sedan är det roligare för ens egen del att utmana sig själv att komma på nya kombinationer.


Här är några stycken av varje smyckesdel jag beställde. Köpte mellan 1-10 st av varje del bara. Vissa är det undantag på då de kommer i storpack och det blev mer ekonomiskt att köpa dem så. Upp till högra hörnet kan ni se kopparpastan jag beställde. Tänkte att försöka använda dem på några befintliga silverfärgade smyckesdelar jag har för att kunna använda dem till projektet jag håller på med nu. Mer om vad det ska heta kommer i ett senare inlägg när jag har fått ihop lite smycken att visa upp.


De här delarna fick jag av leverantören (se bilden nedanför). Kan säkert göra något tjusigt av dem.



Köpte även en ny låda till mina smyckesdelar, det behövdes verkligen. Hade dem innan i de små påsarna man får med när man beställer dem och allt nertryckt i en glasslåda. Så det var varken praktiskt eller särskilt kul att förvara dem så. Nu har jag bättre översikt på vad jag har. Finns även en nästan identisk baksidan på lådan som också är fylld med massa smyckesdelar, pärlor och verktyg.




Håll er uppdaterade för de nya smyckena!

/ Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar